donderdag 17 oktober 2013

LEZENNNN

Na vandaag heb ik alle opdrachten af van onderdeel Junior kapper! Helaas is dit examen pas in Januari. Gelukkig kan ik wel door met mijn opdrachten van Allround kapper. 
Na de vakantie ga ik deze opdrachten knallen. Het zijn er niet veel & met behulp van jullie moet het zeker lukken. Wanneer ik ook ( zijn er niet veel) deze opdrachten af heb mag ik nog een keer examen doen in Juni en dan ben ik álweer helemaal klaar met mijn opleiding. Dan heb ik er nog een jaar korter over gedaan ook. ( opleiding is eigenlijk 3 jr. eindigt juni 2015, maar ik hoop juni 2014 te eindigen ) 

Sommigen van jullie zullen je vast afvragen wat ik daarna wil gaan doen.....
Ik wil graag zoveel mogelijk kunnen op het kappers gebied. Dus ik wil alles leren wat ik tijdens de opleiding nog niet heb geleerd of waar we niet ver op in zijn gegaan. Onder andere bijvoorbeeld bruidskapsels. Er zijn zover ik weet geen opleidingen van dus dat word dan cursussen volgen. Nu al zin in! 
Ook lijkt het me heel leuk om met wedstrijden mee te gaan doen. Al heb ik me hier verder nog niet in verdiept. Door wedstrijden te doen kan ik hoger op komen en dat is natuurlijk nooit verkeerd..
Het is ook een droom van me om voor een bepaalde tijd naar Amerika te gaan. Het lijkt me heel gaaf om daar in een kapsalon te werken voor bepaalde tijd. En dan natuurlijk heeeel veel dingen leren op kappersgebied maar ook de Engelse taal onder de knie krijgen. Dit natuurlijk alleen zolang ik vrijgezel ben. 

Maarja. ik wil dus zoals jullie merken heel veel. Ik heb geen idee hoe dingen in de toekomst gaan lopen en hoe ik er over een halfjaar over denk. Maar dit is wat ik NU denk. Er kan van 
alles gebeuren dus ik wil verder niet al plannen maken. Eerst het een afronden en dan pas het ander.. 

Ik wil elke trouwe lezer bij deze ook bedanken voor de leuke complimenten Elke keer weer!
Ik weet dat er ook veel mensen zijn die wel mijn blog bijhouden, maar nooit aan mij laten merken dat ze mijn blog lezen. Jammer is dat. Toch bedankt ook voor het lezen en het interessant vinden van mijn leven. :D 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten