donderdag 10 oktober 2013

heer föhnen

Het is jammer dat we de laatste tijd minder modellen hebben dan onze aller eerste week school. Ik hoopte dat we elke keer een volle bak zouden hebben.. maar dit is niet het geval HELAAS!
Vanmiddag heb ik een heer geföhnd.Vorige week was hij model van een andere klasgenoot en deze man wilde deze week wel door 3 andere klasgenoten geföhnd worden. 
Hij is al wel op leeftijd maar dat is aan zijn haar niet te zien. Hiermee bedoel ik dat meneer geen kale kruin heeft of andere kale plekken. 


Dit had mijn lerares ook al snel gezien en om die reden heeft zij gevraagd of hij door meerdere dames geföhnd wilden worden. 
Zo werd ik dus 1 van die 3 dames van vanmiddag. Achteraf is er nog iemand bij gekomen dus meneer is geföhnd door 4 dames. 
Blij dat wij waren met deze meneer.. weer een opdracht afgetekend! :)

Voor mij was een andere klasgenoot dus het haar zat keurig in model. Dit was niet de bedoeling dus ik heb het natgespoten en er opnieuw mousse in gedaan. Nu zat het weer lekker in de war. Daarna ben ik begonnen met het föhnen. Dit is nog moeilijker dan je zal denken.. natuurlijk ben je sneller klaar met een heer dan met een dame.
Toch is het weer een vak apart en er worden andere technieken en materialen gebruikt. zie foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten