donderdag 3 oktober 2013

creatieve permanent dame

Vandaag waren er weinig modellen. Ik had een mevrouw die kwam voor een deel permanent. Een leuk/gezellig (!!) Rotterdams dametje.
Ik zou niet heel veel tijd hebben  dus ik was blij dat ik 10 minuten eerder kon beginnen. Eerst het haar wassen daarna wikkelen, stabiliseren, wachten...wachten....wachten, spoelen, neutraliseren,wi


kkels eruit halen, neutraliseren en dan de nabehandeling aanbrengen. Hierna ben ik het haar gaan knippen. Mevr. Kouwenhoven heeft mij weer nieuwe technieken en vooral ook pychologische dingen aan geleerd. Super leuk. Ik heb van haar dingen gehoord waar ik zelf nooit bij stil zou staan. aan gezien ik heel leergierig ben als het ook maar iets te maken heeft met 'kapper' was dit echt heel leuk en leerzaam.
Nu kom ik over alsof ik 20 minuten met mijn lerares heb zitten praten en mijn klant heb laten wachten.. is niet zo hoor haha. Na het korte praatje ben ik begonnen met het knippen. Ook heb ik het haar nog geföhnd en toen is mevrouw naar huis gegaan.
HELAAS een eind foto vergeten.. :( erg jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten