donderdag 7 november 2013

dame knippen

Vandaag kwamen er maar 3 modellen ongeveer in totaal.. 

De eerste die binnen kwam was een dame. Ik ging haar knippen. Deze mevrouw had van zichzelf erg dun haar en was al een tijd niet geknipt. Er mocht dus lekker veel van af. 
Eerst heb ik het haar gewassen want ze had er haarlak in en het is sowieso wel wat frisser om het even te wassen als ze het zelf dezelfde dag nog niet had gewassen. Na het wassen ben ik een afdeling gaan maken en gaan knippen. Met het knippen was ik redelijk snel klaar omdat ze dun haar had wat ik eerder al vertelde. 
Toen ik helemaal klaar was heeft mevrouw Kouwenhoven het gecontroleerd. Daarna heb ik er wat versteviging in aangebracht en het haar droog geblazen. Zodat het toch vol aan voelde voor haar en dat het in model bleef zitten zoals hoe zij het altijd draagt. 

Ik heb helaas geen voor foto gemaakt. Dus alleen foto van het eind resultaat hieronder. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten