dinsdag 19 november 2013

Stage dag

Zoals elke dinsdag had ik vandaag weer stage. 
Een paar weken terug had ik op stage al de nieuwe 'babyliss pro mira curl' krultang zien liggen.
Eerder had ik hiervan al filmpjes van gezien op YouTube.
 http://www.youtube.com/watch?v=x6jzG-Sesgk 
Vandaag ging ik hem in de pauze bij mijzelf uitproberen. In een halfuurtje had ik alles gekruld. Met een gewone krultang ben ik zo 2 uur of langer met mijn haar bezig om te krullen. Dit ging dus super goed en met een prachtig resultaat. In de middag kwam er een klant en haar dochter was meegekomen. Zij was aan het wachten op haar moeder dus heb ik haar haren gekruld. zie hieronder de resultaten. 

Ben er zelf echt super trots op. Prachtig eind resultaat.  

1 opmerking:

  1. Moooooi!! Perfect resultaat ;-) Ik wil graag meer van je werk zien. Blijven doen!

    BeantwoordenVerwijderen