woensdag 20 november 2013

dame verven& knippen

Vandaag had ik een dame om te verven en knippen. Vanmorgen waren er al meerdere modellen maar bewust heb ik gekozen voor een middag model met een lange behandeling. Dit kon ik nog goed gebruiken voor mijn portfolio. 

Deze mevrouw wilde geknipt en geverfd worden. Eerst ben ik met haar de juiste kleur gaan uitzoeken. Dit werd een 9.0 en 8.4. De 9.0 is een blonde kleur en de 8.4 is een kopere kleur. Ook wilde mevrouw er blonde highlights doorheen. 
Ik ben de kleur gaan halen en klaarmaken. Daarna heb ik hem ingezet. Toen ik klaar was met de uitgroei en punten heb ik nog wat highlights gezet. Het resultaat was echt mooier dan verwacht. Zeker met die highlights er door heen. Dit gaf de juiste werking die we wilden bereiken. Erg leuk dus!

Hierna ben ik het haar gaan knippen. Er mocht een groot stuk vanaf. De bakkebaarden in een puntje en de nek ook in een punt. De pony moest a-symtrisch. Dit had ik nog nooit eerder geknipt maar het resultaat was echt helemaal top. Super leuk en weer wat nieuws geleerd. Leuk zulke klanten die zelf van een uitdaging houden! Mevrouw was super tevreden en eindelijk was er eens geknipt wat ze nou al een tijd bedoelde. Erg leuk om te horen dus dat dit mij was gelukt! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten