vrijdag 14 juni 2013

model heer knippen

Het is donderdag vandaag. We hebben les van half 1 tot 3 uur. Uiteraard waren er weer modellen van school. 
De modellen kwamen binnen maar er kwam echt niemand naar voren om de modellen onder handen te nemen. Toen heb ik weer een model genomen. Een meneer wilde geknipt worden door mij. Ik heb hem geïnstalleerd bij mijn plekje. Ik heb gevraagd of hij zijn haar gewassen wilde hebben maar, dit hoefde niet zei hij. Ik heb het nat gespoten en heb daarna de wens van meneer gevraagd. Hij wilde een stuk korter want hij zou morgen weer terug gaan naar Suriname. Hij was een maand in Nederland geweest bij zijn zus en zou dus weer terug gaan naar zijn eigen gezin. Hij wilde netjes terug. 
Ik heb deze lengte al eerder geknipt dus ik kon gewoon weer zelfstandig beginnen. 
Mevrouw Gaskin heeft me geleerd om gedekt op te knippen. Dit was makkelijker dan ik dacht! 
Toen ik klaar was met knippen heb ik toch nog even het haar van meneer gewassen. Het was toch wel erg vet. Daarna heb ik het gedroogd met de handdoek. En uit zichzelf droogde het gelukkig ook snel. Ik vroeg of meneer er nog gel in wilde. Dit wilde hij. Nadat ik de gel had aangebracht was meneer weer helemaal klaar om naar Suriname te gaan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten