donderdag 27 juni 2013

heer toenemend knippen

Vandaag had ik een heren model op school.





Er komen af en toe wat aparte figuren langs en zo 1 had ik er dus vandaag. Dit maakt verder niets uit. Het haar was schoon en als het vies zou zijn zou ik het wassen. Dus dat zou ook niet uitmaken. Meneer had erg lang haar ( zie foto ) en was al langer als een jaar niet naar de kapper geweest. Omdat hij er geen tijd voor had zei hij. Nu kon ik er dan natuurlijk wel een stukkie afknippen. Tegenwoordig zie je weinig mannen meer met deze haarlengte dus ik was blij dat ik deze meneer had want, anders zou ik nooit aan die opdracht komen denk ik. :p
Ik ben begonnen met het knippen & na het knippen heb ik het ook nog 'geföhnd'. Gelukkig had ik hierin niet teveel energie gestoken want, nadat ik klaar was zette hij weer dood leuk zijn vieze petje op. Achja, zulke mensen zijn er ook. Toch zijn mijn opdrachten afgetekend en daar gaat het uiteindelijk om dus i'm happy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten