donderdag 30 januari 2014

oude bekende gepermanent

Vandaag kwam ik een oude bekende tegen! Super leuk! We zouden les hebben in de schoolsalon en daar zat ze dan. De dame die ik ooit in de eerste weleens had gepermanent. Ondertussen 94 jaar oud en nog zo goed! Nog steeds geen thuis hulp of problemen met haar gezondheid. Super fijn om haar weer terug te hebben gezien. Ze kwam weer om te permanenten, knippen en watergolven. We hebben heerlijk weer bij kunnen kletsen en ik hoop haar binnenkort nog eens te zien. 

Wat je op de foto ziet is het proces van het spoelen, en stabiliseren. Mevrouw ligt op een opblaasbaar soort van kussen. Dit is een nieuwe uitvinding bij mij op school. Maar het ligt echt heerlijk voor de klant en het werkt heel erg goed voor mij zelf als kapper ook! Zo is iedereen happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten