donderdag 9 januari 2014

check model + Tiffany knippen.

Gisteren had ik even Lies opgebeld (kennen jullie als trouwe lezer al van een eerdere blog van mij)ik heb haar gevraagd of ze vandaag haar man wilde langs sturen zodat we op school konden kijken of hij wel de goede lengte zou hebben om model te zitten bij mijn proeve. Keurig op tijd was hij op school en ik heb dus eerst met mijn lerares zijn lengtes opgemeten. Ik had mijzelf voorgenomen als de lengtes niet goed waren zou ik zijn hele kapsel in model knippen en als de lengte wel goed was zou ik alleen het kapsel afwerken.. contouren mooi maken en het minimale eraf van de lengtes. 
Gelukkig had hij de goede lengtes dus ik heb het laatste bij hem gedaan. Net zoals Lies was hij super vriendelijk en gezellig.

Erg leuk om deze leuke mensen te leren kennen via mijn opleiding.





















Nadat ik afscheid had genomen van deze meneer heb ik een klasgenootje van mij geknipt. Ik moest als integrale opdracht nog deze lengte knippen dus het kwam goed uit dat ze geknipt moest worden. Na het knippen heb ik het ook nog even droog geföhnd. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten