woensdag 8 januari 2014

mevrouw knippen

Na 2 weekjes 'vakantie' ben ik vandaag op het .. eerste model dit jaar knallend het jaar in gegaan wat betreft mijn kappersvak. 
Deze mevrouw kwam voor een knip behandeling. Ze was duidelijk al een tijdje niet naar de kapper geweest en wilde weer een leuk modelletje erin. Ik heb het haar eerst even gewassen zoals eigenlijk standaard is bij ons op school. Daarna ben ik gaan vragen wat ze met haar kapsel wilde. Ze had zelf wat leuke ideetjes en wensen dus op die manier heb ik het geknipt. 
Ondertussen vertelde ze mij van alles over haar leven en toen ze uiteindelijk weg ging zei ze.. ik hoop niet dat je je een psychiater voelde maar bedankt voor het luisteren.. Zij weet niet dat het ondertussen voor mij al normaal is om allerlei verhalen aan te horen en dat dit vaak het ene oor in gaat en het andere uit. Of in ieder geval wanneer ik de school uit loop ben ik het vaak al vergeten. haha.. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten