donderdag 26 september 2013

model Arjen

Ja mensen, vandaag was Arjen weer mijn model! Dit al voor de 2e keer. Jullie snappen wel dat ik super blij met hem ben. Ik heb hem weer geknipt zoals de vorige keer. 


Nu was mijn eigen lerares er weer. Nadat ik hem helemaal had geknipt kwam ze controleren.. bleken er toch nog wat dingetjes niet goed te zijn. Zij legde mij bepaalde knip manieren uit die ik nooit eerder heb gehoord/geleerd. Dit vond ik wel leuk want, ik kon weer iets nieuws leren. Dit kapsel was hetzelfde als die van bijvoorbeeld vorige week. Het kapsel wat het meeste voorkomt bij mannen. (naar mijn idee) Nu ik weer iets nieuws heb geleerd bij dit kapsel kan ik dus hiermee verder en dit uit oefenen. 

Toen ik alle aanpassingen had gemaakt kwam de lerares nog een keer checken en toen was ik klaar. Ik heb nog wat wax aangebracht zodat de kuif overeind bleef staan. '
Arjen is alweeeer tevreden weg gegaan. :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten