dinsdag 5 maart 2013

model Thamar 2

Vandaag was Thamar weer met mij mee naar school! Een nieuwe poging tot het laten aftekenen van de i.o toets. Super lief dat ze elke keer haar dag voor me vrij maakt. Waardeer zulke modellen heel erg.


Om half 9 ben ik meteen van start gegaan. Ik heb heel veel folies gezet bij haar.. zo'n 25 folies in totaal denk ik. Dit is zeker niet niks & dus moest ik ondertussen meerdere keren de onderste folies al uitspoelen aan de wasbak. In verband met de pose tijd van de blondering. ( pose tijd betekend inwerktijd ) Na een hele ochtend bezig te zijn geweest was ik rond kwart over 12 eindelijk klaar. Nadat alles was uitgespoeld heb ik haar haar nog snel even droog geföhnd. 

Hierna zijn we samen wat te eten gaan halen bij de turk op de hoek. Het was heeeeeeerlijk weer vandaag.. dus zijn we zuid een stuk ingelopen om te shoppen. 

Het was weer super gezellig zoals altijd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten