vrijdag 8 maart 2013

model mevr. Gelderen 2

Vandaag heb ik voor de 2e keer mevrouw van Gelderen gewatergolfd.

Dit heb ik eerder al een keer gedaan voor een andere i.o toets. Voordat zij was gearriveerd had ik al mijn spullen alvast klaar gelegd. Toen ze aankwam kon ik dan ook meteen beginnen met de haren te wassen.
Tijdens het wassen kon ik mooi mijn was technieken oefenen die ik op stage moet kunnen. Na het 2 keer te hebben gewassen met kleurshampoo (ze had deze week haar haren laten verven door iemand uit een andere klas) heb ik een haar masker in haar haren gedaan. Daarna heb ik haar even 10 minuten onder de droogkap gezet met een mutsje op. Ondertussen heb ik de versteviging gehaald bij de balie. Na de 10 minuten onder de droogkap heb ik het haar masker uitgespoeld.

Toen heb ik mevrouw van Gelderen geïnstalleerd aan de kaptafel. Ik heb de versteviging over haar haren verdeeld en toen ben ik begonnen met het watergolven. Ze heeft me een beetje geholpen door de wikkels en pinnetjes aan te geven. Ondertussen hebben we een leuk gesprek gehad over van alles en nog wat. :) Kwart over 10 was ik klaar met het inzetten. Na het inzetten moet een watergolf drogen onder de droogkap. Dit moet 15 minuten lang zijn. Daarna kon ik de wikkels er uit halen. Nadat alle wikkels eruit waren moest ik het haar gaan opkammen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten