woensdag 13 maart 2013

Model Bastiana

Vandaag had ik Bastiana als model in de salon. Vanochtend gelijk om half 9 al. Alweer was ik best zenuwachtig voordat ik in de salon aankwam. Heel vervelend die zenuwen. Maar toen ik er eenmaal was gingen die zenuwen vanzelf weg gelukkig. Bastiana was goed op tijd, maar mijn praktijk begeleider was iets later dus ik kon niet gelijk beginnen, want ik wilde toch wel even van te voren bespreken hoe en wat ik zou gaan doen. Na het bespreken ben ik eerst het haar gaan wassen & daarna heb ik haar geïnstalleerd bij de kaptafel. Na nog een keer bespreken ben ik begonnen met het knippen. 
Vervolgens ben ik de hele ochtend bezig geweest met het knippen. Dit omdat ik ( NOG! ) niet zo snel ben.. en omdat er meerdere keren gecontroleerd moest worden. Ik heb voor het eerst een bob lijn geknipt. Dit was super leuk om te doen en tijdens het controleren van Corné ( praktijk begeleider ) heeft hij niet veel bij moeten knippen of corrigeren. 
Ik had het heel goed gedaan! Dit is natuurlijk altijd leuk om te horen! Toen ik dan eindelijk klaar was met knippen heb ik het haar ook nog in model geföhnd met behulp van mijn collega Bettine. 
Uiteindelijk was het resultaat echt prachtig en helemaal naar de wens van mijn klant/model. Ik was ook erg tevreden en heb mezelf met dit resultaat zeker overtroffen. Dit was echt prachtig! 

Ik ben zelf vergeten foto's te maken, maar gelukkig heeft Thamar nog wat foto's willen maken van haar moeder. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten