woensdag 6 maart 2013

model mevr. Van Duijn

Vandaag heb ik voor het eerst een model gedaan op stage. Dit was de moeder van mijn collega Sandra. Ik was behoorlijk zenuwachtig van te voren. Ik heb mevrouw Van Duijn haar uitgroei ingezet en aan het einde haar haren geföhnd. 


Toen ik bezig was gingen de zenuwen vanzelf weg en merkte ik wel dat het nergens voor nodig was. Zie hier bijgevoegd de foto's van het eindresultaat. Zoals je ziet op de foto's heeft ze ook wat blonde plukjes in de lok. Dit heeft Corné gedaan nadat ik de uitgroei had ingezet. Nadat dit was ingetrokken mocht ik de verf uitspoelen. Na het uitspoelen en wassen mocht ik het gaan föhnen. Corné heeft eerst een gedeelte van het hoofd voor gedaan en daarna mocht ik de rest doen. Dit was super goed gegaan voor mijn doen. Nadat ik klaar was heeft Corné het haar afgewerkt met wat wax en lak. Mijn klant ging tevreden naar huis. Ik was haar super dankbaar dat ze een hele ochtend voor mij had model gezeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten