donderdag 24 april 2014

Oude bekende gepermanent.

Vandaag ging er een oude bekende mee naar school. Ze wilde al een tijdje een permanentje maar, wist niet goed naar welke kapsalon zij moest gaan. Toen dacht ze aan mij. ( bedankt voor je vertrouwen in mij ) Op het VMBO hebben we samen lessen zorg & welzijn gehad. Na wat contact met elkaar was het dan vandaag zo ver. Van stijl haar naar een bos krullen. Ze had het weleens eerder gehad dus wist al een beetje hoe het zou gaan worden. 
Ik was al snel begonnen omdat, ik vanmiddag een Nederlands examen zou hebben. ( gehaald met een 8 ) 
Natuurlijk wilde ik niet te laat komen maar, ik was nu gelukkig ruim op tijd klaar. Na het permanent proces heb ik het haar nog geknipt en in model gebracht. Tevreden ging ze weer terug naar huis. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten