donderdag 8 mei 2014

Mevrouw knippen.

Vandaag heb ik de schuin tegen over buurvrouw geknipt. Wanneer ik uit het raam kijk, kijk ik uit op een flat met hierin appartementen. 'De 3e van boven woon ik', ik keek haar met grote ogen aan. WAT?? zo hoog?! Ja zo hoog, ze weet niet anders. Hoe ze erbij kwam om bij ons te komen knippen? 'Nou ik doe het al langere tijd en nergens is zo snel plek bij jullie op school & tenslotte is het de straat oversteken en ik ben er al. Ideaal! ' Altijd leuk om te horen. Mevrouw gaat vanavond op vakantie naar een warm land. Voordat ze op vakantie gaat wil ze een lekkere korte zomerse coupe. 'Het groeit toch wel weer & al dat haar.. Veel te warm! ' Natuurlijk gaf ik haar geen ongelijk. Hieronder kunt u de verschillen zoeken ;) 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten