donderdag 6 maart 2014

vrouw geknipt

Vandaag had ik een klant op school die nog nooit eerder bij ons was geweest. Ze was wel hetzelfde soort type als die wij vaker hebben. Niet heel opvallend dus ik had ook niet verwacht dat ze voor het eerst was.  De meeste mensen komen al rond de 10 jaar vaak. Ze was ook heel relaxed en makkelijk dus dat was wel makkelijk. Eerst heb ik haar haren gewassen.

Daarna ben ik gaan bedenken met haar wat voor kapsel ze wilt. Ze had wel een idee maar merkte toch wel dat ze heel onzeker was en ze gaf het al snel over aan mij. Dan kan je er voor kiezen om gelijk een opscheertje te doen met allemaal gekke dingen maar, ik wilde wel dat ze de volgende keer terug zou komen. :p
Ze had ook zelf al aan het kapsel geknipt want ja, dat deden ze vroeger ook bij elkaar. Dus ja, dat kan wel nog steeds.. Dus niet. Als je niet naar een kapper wilt gaan of er geen geld voor hebt. Kom dan gewoon lekker naar de kappersschool. Stik goedkoop en het zit vaak nog goed ook. :) 

Maar om terug te komen bij het kapsel. Ik heb naar mevrouw geluisterd wat ze wilde,  en mijn eigen idee en creaties daarin verwerkt. hiernaast de resultaten.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten