maandag 3 maart 2014

tussentijds examen föhnen

Hoe kan je de week lekkerder beginnen dan met een examen op de maandag morgen. :) Gelukkig had ik geen zenuwen dus zo'n drama was het niet. Beter gezegd ik had er eigenlijk gewoon stiekem heel veel zin in. Ik was zelf een uur van te voren op school. Mijn model kwam een halfuur later ongeveer. Ik had mijn spullen al klaar gezet. Toen alle modellen binnen waren en gingen zitten op de plek, werden wij bij elkaar geroepen. We kregen een kort welkomst praatje en toen moesten we naar de gang voor de wisseling van de modellen. Toen we terug kwamen hoorden we dat de modellen niet geruild zouden worden dus dat was een meevallertje. Al had het mij niet veel uitgemaakt hoor. 
We kregen 10 min. om het DAB-plan in te vullen. Daarna moesten we het haar gaan wassen en toen iedereen klaar was met wassen begon iedereen tegelijk met föhnen. Mijn model had super haar dus het ging lekker vlot. Ik was ruim op tijd klaar met het föhnen dus ik had nog genoeg tijd voor het opkammen en stylen. Dat laatste vind ik het belangrijkste onderdeel van zo'n toets. Als het haar alleen geföhnd word en haarlak er over heen, en klaar.. vind ik het niet af. Dat deden we vorig jaar. in de eerste. Nee, er komt nu wel wat meer bij kijken. 
Iedereen was eigenlijk binnen het half uur klaar. Wij moesten het lokaal weer uit en de examinatoren gingen nakijken. 5 minuten later mochten we het lokaal weer in om de klanten te laten vertrekken. De examinatoren gingen nu met elkaar bespreken of wij, de kandidaten geslaagd waren of niet. De uitslag was sneller bekend dan ik had verwacht. 
Iedereen werd weer bij elkaar geroepen en het bleek dus dat iedereen was geslaagd behalve 2 personen. Zij mogen dit examen later een keer herkansen. 

Ik was geslaagd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten