donderdag 13 maart 2014

man geknipt en highlights zetten bij vriendin

Vandaag heb ik een meneer geknipt. Dit keer ook met de nieuwe exameneisen voor mijn laatste examen. Dit betekend dat ik dus met die eisen rekening heb gehouden. Ik was er even iets langer mee bezig door dat het voor mij ook even nieuw was. Maar goed je leert er wel weer van! Ik ben vergeten een 'na' foto van meneer te maken.. :( helaas.

Vanmiddag was een vriendin gekomen om highlights te zetten. Ik heb zo'n 15 folie's gezet in haar haren. Helaas zie je de folies alleen duidelijk aan het bovenste gedeelte van het haar aangezien de onderkant al zo blond is als de highlights zelf. Wat je dan nog zou kunnen doen is of de bovenkant verven in de kleur blond van de onderkant. Als je 1 geheel wilt hebben. Of je moet ontiegelijk veel highlights zetten. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten