vrijdag 5 juli 2013

Verf klant op school

Vandaag zouden er wat verfklanten komen. Meestal komen deze klanten ook om na het verven geknipt en geföhnd te worden. Ik heb al mijn verf opdrachten al af dus ik dacht dan doe ik een klant verven & het knippen en föhnen kan dan worden afgetekend. Wat denk je... Wilde die mevrouw echt alleen maar geverfd worden. Heb ik weer! Naja goed toch maar met een biggie smile begonnen met het verven. Tijdens het verven wilde mevrouw opeens ook nog een vitamine behandeling voor haar haren en even later had ze het ook nog over kunststof rollers? Terwijl ze mij vertelde dat ze alleen voor een verfje kwam? en dus waarschijnlijk ook alleen voor heeft betaald. Maar goed de vitamine behandeling was ze zelf op een gegeven moment vergeten en de rollers heb ik overlegd met de lerares en zij zou die indraaien.

Toen ik de verf had uitgespoeld en in principe klaar was. Kwam de lerares erbij staan en toen zei mevrouw opeens wel geknipt te willen worden?!?! Ja van zulke klanten krijg je dus een PUNT hoofd ook al was het een lief vrouwtje. 
Het komt heel vaak voor bij klanten dat wanneer je een DAB-plan in moet vullen voor het knippen.. dat ze mij niet weten te vertellen wat voor nieuw modelletje ze in hun haar willen en wanneer de lerares erbij komt staan weten ze die wel opeens een nieuw kapsel te vertellen? Krijg ik weer op me sodemieter. Omdat ik het niet goed vraag aan de klant? Terwijl ik ze 100 vragen stel en ze het naar mij toe niet weten. Bedankt hé klant ;) Nu kom ik vast dramatischer over dan het is hoor maar, het is ergerlijk. 
Ook dwaal ik af nu...
Om weer terug te komen bij mijn klant van vandaag. Ik heb haar uiteindelijk toch ook nog geknipt. Na een tijdje bezig te zijn geweest met haar klitten eruit kammen waar over ze het al had tijdens het verven....
Maar goed, het is allemaal goed gekomen. Toen ik klaar was heeft mevrouw Gaskin haar overgenomen en ik ben gaan opruimen ect. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten