donderdag 30 mei 2013

model föhnen

Op school waren er wat modellen deze middag. 
Ik had een model om te föhnen.
Het was een meisje met heeeel lang haar ( zie foto ) zij had van zichzelf wat slag in haar haar. En dit wilde ze uiteindelijk stijl. Ze liet me een foto van Kim Kardashian zien als voorbeeld.
Ik ben begonnen met het haar te wassen. Daarna ben ik het gaan föhnen met een speciale kam op de föhn. Hierdoor werd het al wat meer stijl dan haar eigen haar. Maar niet stijl genoeg! Nadat ik het hele haar had geföhnd, heb ik de stijltang aangezet. Ik kreeg van mijn lerares een soort van olie spray wat ik voordat ik een plukje zou stijlen er op moest spuiten. Nadat ik alles had gestijld en het meisje tevreden was heb ik haarlak en brilliant spray in het haar gespoten voor de finishing touch. Brilliant spray geeft een mooie glans op het haar. Toen ik dit had gedaan heb ik de spiegel gepakt en heb haar het eind resultaat laten zien. Ze was heel tevreden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten