donderdag 16 mei 2013

model knippen

Vandaag begon de praktijk les om kwart over 1.. tot 3 uur. Vandaag zouden er ongeveer 4 modellen zijn. Al lange tijd had ik geen model gedaan. Dus ik wilde écht een model van school doen vandaag.

Ik stond dan ook als eerste paraat om een model aan te nemen. Een  mevrouw kwam binnen. Ik stelde mijzelf voor en installeerde haar bij mijn plekje. Nadat ik mijn DAB plan had ingevuld & erachter kwam wat de wens was van mijn model.. ben ik begonnen met knippen. Hierbij heb ik een combinatie van technieken gebruikt. Op de foto's kun je  heel goed zien wat voor verandering er heeft plaats gevonden. Na het knippen heb ik het haar met mousse en lotion in model gebracht. Toen even onder de droogkap en klaar! Ze was erg tevreden en ik was weer trots op mezelf. Steeds een stap verder, steeds een moeilijker kapsel. En het toch maar gewoon doen. Het geeft me een kick && het is zo ontzettend leuk!!!!!!!!!!!!! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten