vrijdag 8 februari 2013

model Miranda

Vandaag heb ik mijn zus Miranda meegenomen als model. Zij wilde al langere tijd weer een permanentje in haar haar. De i.o toets had ik al afgetekend op mijn moeder dus dit was zomaar een goeie oefening voor mij. Al heb ik na de permanent wel nog de puntjes geknipt & dit was wel afgetekend.
Miranda heeft van zichzelf lang haar dus ik mocht de permanent niet helemaal alleen inzetten. Daisy heeft een gedeelte geholpen. Ook voor haar was dit een goeie oefening, want het gebeurt niet  vaak dat mensen met lang haar een permanent nemen/willen. En lang haar is lastiger als kort haar.

Samen hadden we het best snel gedaan. Ik had zelfs nog tijd om haar haar te knippen. ( hiervoor had ik geen tijd bij mijn moeder ) De permanent was echt super gelukt, het eindresultaat was echt prachtig!


Helaas ben ik vergeten aan iemand te vragen om foto's te maken van mij.. van tijdens het knippen.


Na deze ochtend zijn we trouwens nog heerlijk gaan lunchen bij de Brood Express op zuidplein. 'S middags heb ik thuis haar haren nog gekruld met het carmen set.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten