vrijdag 15 februari 2013

model Daisy

Vandaag heb ik nadat ik een heer heb geknipt ( zie blog; model Heer ) Daisy geföhnd.
Deze i.o wilde ik al langere tijd afsluiten dus nu kwam het er dan eindelijk van. Omdat Daisy van zichzelf halflang haar heeft heb ik het met bouclé clips vast gezet voor een meer volume effect. Daisy heeft van zichzelf wel wat slag maar ik wilde nog meer volume in haar haar brengen. Ik had voordat ik de heer ging knippen, Daisy haar haren al gewassen maar die waren ondertussen wel droog geworden. Dus heb ik het met mijn waterspuit nat gespoten. Ik ben ongeveer 2 uur maximaal bezig geweest met het föhnen en de clips vast zetten. Het was erg veel werk. Maar dat moet je voor een mooi eind resultaat over hebben! Ik zet een paar leuke foto's erbij van Daisy met de clips in. 
Helaaaaas wilde ze niet kijken :( 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten