vrijdag 25 januari 2013

model Mama

Vandaag is dan eindelijk mijn moedertje mee geweest als model! Samen zaten we om half 8 in de bus richting Rotterdam. Jaja, dat viel even tegen voor d'r. haha


Ik zou mijn moeder gaan permanenten voor een io toets. We snel maar snel begonnen omdat een permanent behandeling behoorlijk lang duurt + het was de eerste keer op een echt persoon dus dat was wel even wat anders als dat stomme oefen hoofd. Dit was eigenlijk nog lastiger omdat m'n oefen hoofd stilstaat ... maar goed! Het is allemaal goed gegaan. Heb een uurtje gedaan over het inzetten wat toen nog de norm was qua tijd. Dus dat was goed. Na het inzetten heb ik de vloeistof erop gedaan en moest het 15 minuten intrekken. Na de 15 minuten doe je altijd de eerste check om te kijken of de krul er goed inzit. Zit de krul er nog niet goed in moet de vloeistof nog 5 minuten intrekken. Dit was bij mijn moeder zo dus in totaal heeft ze 20 minuten gezeten. Ondertussen ben ik natuurlijk wel even een bakje koffie gaan halen, want het is best een lange zit zo de hele ochtend! 


Na een permanent behandeling doe je meestal ook nog de puntjes knippen, omdat die meestal wat stug zijn van de permanent behandeling. Helaas had ik hier geen tijd meer voor dus ik heb het haar nog wat gedroogd en toen zijn we weggegaan. Op zuidplein hebben we lekker geluncht en nog even geshopt. 'S middags heb ik thuis de puntjes geknipt en het carmen set ingezet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten