woensdag 12 december 2012

Tweede meeloop middag in de salon.

Vanmiddag was het dan eindelijk weer zover! Na school ben ik naar de salon gegaan om weer een middag mee te lopen. Ik heb dezelfde dingen gedaan als vorige week; de was opgevouwen, een bestelling opgeruimd, afgewassen, klanten wat te drinken gegeven, geveegd en schoongemaakt. Sommige mensen vinden zulke 'klusjes' vervelend en afgedankt werk. Ik ben het daar niet mee eens, ik vind dat het allemaal bij de salon hoort en dat het daarom helemaal niet erg is om te doen. 

Toen ik zo bezig was in de salon kreeg ik opeens een bevestigend gevoel. Heel sterk voelde ik dat deze opleiding echt de juiste keuze is geweest voor mij. En dat dit echt echt echt mijn ding is!
Ik voel me echt op mijn plekje in Valentino haarmode. Blijkbaar was ik niet de enige die dit merkte aan mijzelf.....

IK MAG BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
JOEHOEEEEE 
'doet een vreugde dansje'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten