vrijdag 14 december 2012

Model Thamar 1

Vandaag was Thamar mee als model voor de eerste keer. Ik zou highlights gaan zetten bij haar. Ik dacht dat dit voor een i.o toets was, maar helaas werd het niet afgetekend, omdat het in het hoofdstuk voor vergevorderd zit. Ik heb hiervan dus ook geen verslag gemaakt voor in mijn portfolio. 

Ik heb wel wat leuke foto's : 






    




Na deze ochtend op school heeft Thamar me op een heerlijke lunch getrakteerd!
Een paar dagen later was het hard nodig om de puntjes te knippen van haar haar. Dit omdat blondering best agressief is en je haar er erg stug van word. Dit vooral in de puntjes.. Op de linker foto zie je aan de linker kant van het haar een fout. Een iets korter stukje. Aan de rechter kant zie je het gecorrigeerd en het eindresultaat. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten