woensdag 5 december 2012

Eerste meeloop middag in de salon.

Vanmiddag had ik mijn eerste meeloop middag in de salon. Ik ben meteen uit school doorgegaan want anders zou ik niet op tijd wezen. Rond half 1 was ik er en 1 uur zou ik er eigenlijk moeten zijn. Ik was dus ruim op tijd. Toen ik aankwam heb ik eerst mezelf voorgesteld aan mijn misschien wel aanstaande collega. Toen het bijna 1 uur was heeft zij mij wat taken gegeven die ik moest doen. Zo heb ik de was opgevouwen, een bestelling opgeruimd, afgewassen, klanten wat te drinken gegeven, geveegd, schoongemaakt en allerlei kleine leuke klusjes. De middag vloog om en, omdat het vandaag sinterklaas was ging de winkel 5 uur dicht in plaats van half 6. Na dat alle klanten weg waren heb ik alle haren van de laatste klanten opgeveegd en daarna mocht ik naar de bus. 

Zin in volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten