woensdag 4 juni 2014

examen een week uitgesteld. + mevrouw gepermanent

Van de week heb ik een telefoontje gehad van een vaste klant die Daisy altijd deed. Daisy is al een tijd weg van de opleiding en deze mevrouw wilde weer eens gepermanent worden. Ook wilde ze geknipt en gewatergolfd worden. Ik kon deze mevrouw al van gezicht en dus kon ik haar meenemen vanuit de wachtkamer. 
Na het permanenten en het bevochtigen met de vloeistof ging ik even naar iemand die de examens reserveert. Ik zou morgen mijn examen hebben maar ze hadden mij voor overmorgen gereserveerd. Vorige week ontving ik hierover een brief. Nadat ik deze plotselinge verandering aan mijn modellen doorgaf via de telefoon.. gaven zij aan dat ze overmorgen niet kunnen ivm een trouwerij. Nu was er ook geen plaats meer voor morgen maar nog wel 1 plaatsje voor volgende week donderdag. Even zag ik weer een lichtpuntje. Hiermee ben ik akkoord gegaan en dus nog een week langer voorbereiding. Wat op dit moment voor mij niet verkeerd was. Na dit nieuws heb ik meteen mijn modellen opgebeld en gelukkig zijn ze volgende week vrij. 

Snel ben ik terug gegaan naar mijn model want de 20 minuten waren om. Het permanent proces vervolgde zich verder. Nadat alles klaar was ging ik het haar knippen en watergolven. De klant was erg tevreden en blij dat ze door mij geholpen was. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten