donderdag 5 juni 2014

2 dames gepermanent, geknipt, en gestyled/gewatergolfd.


Vanmorgen waren er een verschillende permanent modellen die om kwart voor 9 allemaal tegelijk geholpen wilden worden. Dus besloot ik ook een permanent model te doen. Dit model had erg kort haar dus het was moeilijk om in te draaien. Maaar, oefening baart kunst. Met de fijnste rollertjes lukte het om een groot gedeelte in te draaien. Ze ging met een heel ander koppie weg dan dat ze kwam maar, ze was heel tevreden en erg blij. Ook deze dame zit thuis in een rot situatie, haar man die ziek is en niet geholpen wil worden. Ze vond het fijn er even tussen uit te zijn en even zichzelf te verzorgen ipv. haar man. 

Het was weer een lange behandeling en ik dacht voor de rest van de dag klaar te zijn nadat deze mevrouw was weggegaan. 

Maar dat had ik even verkeerd gedacht, toen ik na de pauze terug kwam zag ik in de wachtruimte mijn vaste klant zitten. Meestal hebben we contact zodat ik er op voorbereid ben maar, nu was ze er onverwachts. We hadden weinig tijd maar, ook zij moest nog eens gepermanent, geknipt & gewatergolfd worden. En een vaste klant wegsturen doen we natuurlijk niet! Vol goede moed begon ik met de behandeling. Uiteindelijk was ik nog bezig toen mijn klas al weg was maar, ook dat heb je als kapper over voor klanten. 
Ze vond het erg jammer dat ik haar niet meer kan permanenten,knippen en watergolven.. dit tenzij ik niet slaag volgende week natuurlijk.. dan zou ik haar volgend jaar nog verder kunnen helpen. Hier ga ik niet vanuit dus hebben we afscheid genomen en elkaar het allerbeste toegewenst al zit ook zij in een slechte situatie gezien ook haar man slecht ligt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten