donderdag 5 december 2013

school salon.

Vandaag hadden we van 11 tot half 3 praktijkles in de school salon. (beneden)

Er zouden wat modellen komen gelukkig. Ik was als eerste in het lokaal dus had dan ook een klant om te knippen. Toen ik alles had geknipt wilde zij het ook nog geföhnd worden. 

Tijdens het föhnen kwam opeens mijn vaste klant binnen lopen? rond 12 uur. Ik wist hier niets vanaf!
Ik ben verder gegaan met föhnen en toen mijn klant klaar was ben ik meteen verder gegaan met mijn vaste klant. 
Zij wilde namelijk nog gepermanent worden in die korte tijd! Gelukkig een deel permanent dus veel was het niet. Snel was ik begonnen met wikkelen. Binnen no time was dit klaar en kon de vloeistof erop. 
Nadat alles er ook weer uit was moest ik het nog knippen en watergolven. De watergolf moest nog 20 minuten onder de droogkap maar, wonder boven wonder was ik op tijd klaar en kon ik tegelijkertijd met de anderen vertrekken! 

Ik denk dat ik de nieuwe speedy gonzales ben..

Wel helemaal top natuurlijk dat ik in zo'n korte tijd toch 2 klanten tevreden en mooi naar huis heb kunnen laten gaan. 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten