woensdag 17 april 2013

model van school

Vandaag had ik een model van school. 

Normaal gesproken loop ik op een woensdag stage, maar vandaag had ik een toets van Nederlands. (6,4 voor gescoord) Mijn klas heeft op een woensdag altijd praktijk ( modellen ) dus gelukkig kreeg ik ook de kans om een model te doen. De les begon om half 1. Mijn model was niet een verzorgd type dus ze had zelf bedacht dat ze een bob lijn wilde dit, omdat je bijna niets hoeft te doen voordat je de deur uitgaat 's ochtends. Ook wilde ze highlights over haar hele hoofd heen. Ze had best lang haar dus ik moest eerst het haar op 1 lengte knippen.. Daarna mocht ik de highlights gaan zetten met behulp van mijn assistente Daisy voor de verandering... hahah. Toen we om kwart voor 5 klaar waren met het zetten hiervan ( 30 folies + ondertussen spoelen) moesten de laatst ingezette highlights nog wel intrekken. 
Hierna was het alleen nog een kwestie van uitspoelen, bob knippen, model föhnen. Om kwart voor 6 was ik eindelijk klaar. half 8 thuis....
Ik was moe en versleten maar voelde me ondertussen ook weer heel goed, omdat het heel erg goed was gedaan en omdat ik een hele middag druk bezig was geweest met mijn toekomstige beroep
Helaas heb ik niet veel foto's hiervan. Was ik veel te druk voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten