vrijdag 5 april 2013

model van school

Vandaag mocht ik een model van school.

Deze klant wilde geverfd worden maar, ook geknipt worden. Haar haren waren de laatste keer ook geknipt op school. Maar dit was aardig verpest dus mevrouw Gaskin heeft haar haren geknipt. Ze had even geen vertrouwen meer in een leerling van school. 
Nadat ik haar uitgroei geverfd heb moest eerst de uitgroei inwerken. Ondertussen heb ik even koffie gehaald met een koek voor mevrouw. Ook wilde ze nog highlights. Ook hiervan heb ik er een paar gezet. Omdat de folies op waren maar ik nog wel blondering had mocht ik kam strepen zetten in het haar. Dit had ik nog nooit eerder gedaan dus dit was erg leuk om een keer te doen. Nadat het hele haar de goede kleur was heb ik het haar uitgespoeld. Daarna heeft mevrouw Gaskin het geknipt. Na het knippen heb ik het haar in model geföhnd. 
Hieronder wat foto's van tijdens de behandelingen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten